Feltyp | Telefonnummer |
---|---|
Felanmälan på kontorstid - vardagar 08.30 - 16.00 (gäller även garageportar) | 010-177 59 00 |
Stopp i köks- eller badrumsavlopp. |
020- 30 00 00 |
Felanmälan hissar | 020-31 33 33 |
Felanmälan TV-signal | |
Com Hem | 020- 91 00 89 |
Bredbandsbolaget | 0770-77 71 11 |
Akuta ärenden - utanför kontorstid, Bredablicks Jour | 010-177 59 00 |
Störningsjour 22.00 - 07.00 | 010-207 85 82 |
Felanmälan kan även göras via Bredablicks hemsida. Här kommer ni till den.
Vem betalar jourtryckningen?
Bostadsrättsföreningen betalar normalt om :
- Felet är akut och beror på funktionsfel i de fasta systemet för värme, vatten eller elsystemet tillhörande fastigheten.
Bostadsrättshavaren debiteras om:
- Felet uppkommit pågrund av dennes försumlighet eller slarv med fastighetens installationer.
- Om felet innefattar ett område som enligt stadgarna inte är föreningens ansvarsområde.